GNOME v angleščini in SLO tipkovnica

Luka Lezaic llezaic at volja.net
Sun Dec 1 16:49:22 CET 2002

Lep pozdrav.

Uporabljam SuSE Linux 8.0 na dveh racunalnikih, laptopu ( Celeron 1000 )
ter namiznem ( Athlon XP1800+ ).Uporabljam GNOME, tu pa se pojavi
problem. Ce imam nastiman angleski jezik, mi v GNOME aplikacijah ( npr.
GEdit, ali pa Evolution ) v glavnem vnosnem oknu SLO znaki ne delujejo -
program preprosto ignorira pritisk na sumnike ( ne prikaze se noben znak
), pri vnosu npr. v subject sporocila v Evolution-u( glej zgoraj ) ali
pa iskalno vrstico Google-a v Galeon-u pa delajo! Ce je glavni jezik
slovenski, vse lepo dela, se pa v menijih sploh ne znajdem ( bookmarks =
zauhki, panel = pult, itd... ). Brez namena zaliti slovenjenje, ampak ne
znajdem se in mi grejo meniji na zivce.

KDE in OpenOffice pa, BTW, normalno delata, tudi ce je sistem nastavljen
po mojem defaultu ( angleski jezik, slovenska tipkovnica ).

Pozna kdo resitev oz. nastavitev GNOME-a?

Hvala,

Luka