[LUGOS] redhat 8.0

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Sun Dec 1 16:12:29 CET 2002

On nedelja 1. december 2002 12:26, Iztok Stotl wrote:

> Si ti sploh videl novi RedHat ;)

Izgleda podobno kot tole? ;-)
http://ftp.ibiblio.org/pub/Linux/distributions/contrib/texstar/screenshots/Mandrake-XFT2/xft3.png

Pri RedHatu se mi zdi ideja enotne teme čudovita zadeva.

> http://images.mandrakesoft.com/img/screenshots/90scr2.png

Marsikaj izgleda lepo, ni pa nujno, da je tudi uporabno.

Glajene pisave izgledajo zelo lepo, zdi pa se mi, da je
daljši tekst z glajeno pisavo težje berljiv. Mislim, da je
glajenje primerno predvsem za zelo majhne in zelo velike
pisave. Osebno raje nastavim nekoliko večjo ločjivost z
večjimi pisavami.

Podobno je s prozornimi meniji , saj se pisava že ob malo
večji prozornosti tepe z ozadjem in je zaradi tega težje
berljiva.

Skrajšan pult izgleda lepše, a ti pusti manj prostora za
delo.

lp
--
Gregor @ Mandrake 9.0 -> KDE 3.0.3 -> Kmail 1.4.3 -> ;-)