[LUGOS] Mozilla 1.2

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sun Dec 1 14:42:12 CET 2002

Zdravo!

Prevodi za Mozillo 1.2 (XPI paket) so ze narejeni, a
smo se pri SloZilli odlocili, da pocakamo na Mozillo
1.2.1. Za to razlicico bomo naredili tudi binarni
namestitveni paket, ki ga bomo, poleg seveda XPI
paketa, predvidoma prihodnji teden objavili na nasi
spletni strani. Seveda pa je vse odvisno od
mozilla.org in kolicine casa, ki si ga bodo vzeli za
pripravo in objavo Mozille 1.2.1.

lp,
matjaz

http://slashdot.org/articles/02/11/30/0029226.shtml?tid=154