[LUGOS] neuspesno logiranje na cvs server

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Fri Aug 30 11:25:20 CEST 2002

Zivjo!

Dne četrtek 29. avgust 2002 16:53 je Uros Gruber napisal(a):

> sem probal in tako dela, samo v cem je finta pol da morm
> vseeno imet real user. Tak ko tam pise bi moglo tudi delati
> brez ceprav pise da potem vse kar dela dela z userjem ko si
> se priklopu ce nisi podal real userja. Torej v cem je pol
> sploh fora teh kao virtualnih userjev.

Pod UNIXom mora imeti datoteko vedno nekdo v lasti. Ne mores imeti datotek
brez lastnika. No ja.. takrat jih ima v lasti uporabnik "nobody" :-).

S tem mapiranjem samo poves kateri real_user_id naj imajo datoteke, zaradi
premissionov... Te uporabniki ponavadi tako niso pravi uporabnik, ki se lahko
logirajo v sistem.

Fora teh virtual userjev je v tem... OK.. poglejva primer:
-----------------
Imam en CVS repozitorij. Imam skupino 9 ljudi, ki bodo delali na nekem
projektu. Projekt razpade na 3 delovne skupine (3 ljudje/skupino). Vsaka ima
svojo nalogo in svoje datoteke. Vsaka skupina ljudi lahko spreminja samo
svoje datoteke v CVSju vendar lahko "dol potegne" datoteke od ostalih skupin.
Kako sedaj to izvesti ?

/cvsroot/CVSROOT/passwd:
user1:geslo1:ruser1
user2:geslo2:ruser1
user3:geslo3:ruser1
user4:geslo4:ruser2
user5:geslo5:ruser2
user6:geslo6:ruser2
user7:geslo7:ruser3
user8:geslo8:ruser3
user9:geslo9:ruser3

Pravi (sistemski) uporabniki ruser1,ruser2,ruser3 so v skupini recimo
cvsusers. Datotekam v CVS repozitoriju nastavis lastnistvo na ruserN.cvsusers
(odvisno kateri "skupini" pripadajo) in nastavis mod na 0640 oz. imenikom na
0750.

> Razn da je drug file. A ni to mal brezveze.

Ne, ni :-).

--
best regards,
Rok Papež.