[LUGOS] Newbe ima par vprašanj

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Aug 9 11:04:28 CEST 2002

	Hojla!

On Thu, 8 Aug 2002 20:22:33 +0200 Jan - CWIZO <cwizo at 3delavnica.com>
wrote:
> Potem imam težave z zvokom. V računalniku imam nameščeno čisto
> naavadno zvočno kartico od creativa (sound blaster).
> Šel sem v mapo : /lib/modules/2.4.18-3/kernel/drivers/sound in
> napisal modprobe es1371
> Vendar zvok še kar ne dela.

Kaj pa ti napiše modprobe es1371? Kaj ti napiše v /var/log/messages
ali /var/log syslog?

Imaš datoteko kot so /dev/dsp, /dev/dsp0 itd?

> Kako usposobim miškin kolešček ?
> Imam čisto obično logitechovo miško...

RH bi moral to že podpirati takoj "iz-škatle". Za ročne nastavitve pa
poglej  http://koala.ilog.fr/colas/mouse-wheel-scroll/

Pa veliko sreče,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -