[LUGOS] RH advanced server

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Aug 8 20:22:44 CEST 2002

On Thu, 8 Aug 2002 11:44:26 +0200
Branko F. Graènar <branko at edico.si> wrote:

> Zanima me, ali kdo poseduje RH advanced server. No v bistvu sem firbèen,
> èe se od navadnega redheta razlikuje za kaj drugega, razen jedra (zraven
> pride te¾ko popatchano jedro, ki ima nekaj zanimivih featurjev) in
> supporta?
>
> Ker èe se gre samo okoli jedra, se mi zdi nesmiselno metati stran 2500$,
> saj se da to jedro prosto potegniti dol.

od vecjih stvari je zraven se po redhatovsko nasminkana varjanta kimberlite
clustra (ki ga pravtako lahko sestavis skupaj sam). itak so pa vsi src.rpmji
na redhat mirrorjih, tko da ce imas cas in ce si pogumen ...

ce masovno laufas oracle, ti bo se kako prav prisel AIO patch, ki je v tem
kernelu. ker pa si zelis prisparat ~$2500, sem novejso verzijo te AIO
implementacije portal na 2.4.18 kot del projekta WOLK (wolk.sf.net) in imam
informacije, da jo folk ze uporablja na 4way xeon masini s 16gb rama z
oraclom in da dela uredu.

oraclovcem je verjetno vsec, da se rhAS takorekoc nc ne spreminja ... tudi
kakih patchev ni videti zanj nikjer. kar je za povprecnega linux sistemca
mal zaskbljujoce ... no ja, upajmo da bo ravno zato oracle uspel v
prihodnjih nekaj letih spraviti skupaj en release, ki bo delal out of the
box, pa ceprav na (takrat) zastarelem sistemu...

--

Jure Pecar