[LUGOS] Postfix in klicni dostop

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Aug 8 09:43:07 CEST 2002

On Wed, 7 Aug 2002, David Ipavec wrote:

> To kar si zgoraj napisal ze nekako vem, mene bolj zanima kaj zapisat v
> main.cf, kako postfix nastavit da deluje pravilno.
>
> Recimo sem nastavil
> myhostname = localhost

Namesto 'localhost' napisi tja polno ime tvoje masine. Torej nekaj v
stilu:

myhostname = masina.moja.domena

> Na nekatere naslove poslje normalno, na amis.net pa izpise tole
>
> (host mx1.amis.net[212.18.32.14] said: 450 <david at localhost.localhost>:
> Sender address rejected:
> Domain not found)

Povsem pravilno! Ce bi se tako obnasali vsi mail serverji na Internetu, bi
bilo zivljenje veliko lepse.

> Nekako bi obsel to da bi v myhostname, mydomain ali mydomain napisal eno
> veljavno domeno lugos.si amis.net, samo ne vem ce je to uredu.

Ne, ne, ne smes tja napisati kar eno sicer veljavno domeno, ampak moras
napisati *svojo* domeno.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/