[LUGOS] adresar

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Aug 5 13:32:12 CEST 2002

Letos sem na CeBitu poslusal eno predavanje o windows workgrupah na Linux
streznikih, bistvo vsega = software pod GPL pa najdes na

http://www.billworkgroup.org/

Zadevo razvija komercialna firma vendar ima trdne temelje, saj so
nemci/nizozemci in imajo s tem softverjem cilj prodreti v celotno nemsko
vlado, vsaj tako sem razumel na predavanjih.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 05.Aug 2002 @ 13:27 CET
Public PGP Security Key @ http://rok.fpp.edu/pgp.txt