Angleska tipkovnica - slovenska razporeditev

Tilen Travnik tilen.travnik at guest.arnes.si
Sat Aug 31 12:14:08 CEST 2002

Zivjo

Pod roke mi je prisla neka Logitechova tipkovnica. V linuxu mi je uspelo
nastaviti sumnike in celo usposobiti tiste dodatne tipke. Imam pa
naslednja dva problema:

1. V nekaterih delih gnome 2 desktopa mi tipke z sumniki preprosto ne
"primejo". npr: v Ximian Evolutionu lahko sumnike pisem v To: in
Subject: v samo sporocilo pa ne. Tipke so mrtve tudi v adressbooku, ...
drugje pa spet lepo delajo.

2. Ker je tipkovnica v osnovi angleska poleg Zja nima tipke za <>. V win
jih lahko pricaram z Altgr + , za < in Altgr + . za > v linuxu pa jih
nikakor ne morem "natipkati". Zanima me ali za to obstaja kaksna quick
fix vrjanta ali je potrebno vec dela.

hvala