[LUGOS] Squid & mail

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Aug 27 14:58:29 CEST 2002

Howdy!

Dejan Staccevic wrote:

>Na mašini mi teče Suse 7.1 z Squid-om, ki služi win klientom kot gateway. Za
>dostop do ISP-a uporablja ISDN.
>Težava je v tem da klienti ne morejo dostopati do mail serverja. Potrebonal bi
>pomoč v smislu: kaj narediti in kako narediti.

S squid-om si tukaj ne bos nic pomagal. Na izbiro imas (vsaj) dve moznosti:

1. s fetchmail-om periodicno poberes maile z ISP-jevega serverja in jih
shranis na lokalno
   linux masino. Za vsakega userja naredis en (mail-only) account.
Uporabniki pa nastavijo
   svoje mailerje tako, da uporabljajo servise s tvojega linux serverja

2. s pomocjo ip-chains (ali kar koli od te solate ze tvoj kernel
podpira) nastavi IP
   forwarding/gatewaying s klientov na IP ISP-jevega smtp serverja (port
25) in na IP ISP-jevega
   POP-3/IMAP serverja (port 110 za pop-3, port 220 za imap-3, morda pa
ustrezne SSL-enabled
   porte). V tem primeru bodo win masine lahko direktno dostopale do
ustreznih servisov tvojega
   ISP.

Varianta 2. pomeni v bistvu manj dela. Varianta 1. pa sicer vec dela
(rekonfiguracija win klientov), vendar pa pomeni tudi moznost za vklop
kaksnega virus scannerja ali kaj podobnega.

--
Peace!
  Mkx