[LUGOS] M$ goes $-less

Bostjan Potocnik bostjan.potocnik at domenca.com
Tue Aug 27 12:13:28 CEST 2002

Ja dobis celo distribucijo ki temelji na redhatu, sam je neki za placat,
zravn dobis se 100 mega placa na njihovmu secure serverju, drgac je pa
recmo k ximian-gnome, men je vsec sam zato k je neki celovitga pa k ni
treba userju tok znat, ce mas program das install pa je. Cist trotlzihr
=) Morem pa se mal potestirat. Sam prvi vtisi so dobri