Opera

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Aug 27 09:29:17 CEST 2002

	Hojla!

1) Uporabljam Opera 6.0 B1, ker mi 6.02 ni uspelo prepričati, da bi se
po neuspeli seji pobrala tam, kjer sem nazadnje brskal. Morda kdo
pozna rešitev?

2) Opažam, da mi ne deluje javascript, čeprav je vključen. (za 6.02
nisem prepričan ali deluje ali ne)

3) Ne morem brskati po straneh http://cobiss.izum.si, ker opera ne
dojeme, da je request že poslal zato jih pošilja v nedogled, dokler
sama sebe ne "zadosa".

4) Od včeraj naprej se mi dogaja, da se opera "zasiti" - po nekaj
pregledanih straneh pravi, da ne najde nobene strani oz. serverja in
kar čaka in melje v nedogled. (obe različici se obnašata zelo podobno)

5) Opera ne zna uporabiti netscapovih pluginov(flash...), čeprav je
uspešno našla prave poti, tudi drugih aplikacij ne zna uporabljati
(acrobat...)

Če im kdo kakšen rešitve teh problemov se močno priporočam...

Hvala in srečno,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -