[LUGOS] IMP in Horde tezava

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Aug 26 12:51:10 CEST 2002

Zdravo.

> a si dal imp v direktorij horde, torej hieararhija
> /direktorij/horde/imp

Ja, imp se nahaja v /home/httpd/horde/imp.

> Potem pa poglej se v registry.php v /direktorij/horde/config in tam
> nastavi da se logiras samo enkrat in to preko imp

> /* auth: Handler for user authentication.
>  *   Uncomment the auth/login/logout lines if you want to let either
>  *   IMP or Gollem handle the authentication for Horde. This avoids the
>  *   "double login" while accessing IMP.
>  */
$this->>registry['auth']['login'] = 'imp';
$this->>registry['auth']['logout'] = 'imp';

To je tocno tako.

> Aja, si odkomentiral
$this->>applications['imp'] = array(
> pa vse naprej
> v istem filu?

Sem.

> Ce nic ne dela, probaj pogledat z test.php v horde ali imp direktoriju
> preko browserja, ce ti kaj manjka. Pogosto se to zgodi ce nimas php4
> skompilanega za imap

Test.php mi pri PHP sekciji pokaze tole:

PHP Module Capabilities
FTP Support: No
Gettext Support: Yes
IMAP Support: Yes
LDAP Support: No
MCAL Support: No
Mcrypt Support: Yes
MySQL Support: Yes
PostgreSQL Support: No
XML Support: Yes

Edina stvar, ki je No v nadaljevanju testa je pri PEARu LOG postavka.
Ampak to po moje ne bi smelo vplivat na to, da ne dela.

Torej imap podpora je notri. Se vedno 302 error pri login.phpju.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si