[LUGOS] Slovenski OO

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Aug 23 11:52:50 CEST 2002

--- Darko Vrsic <darko at varnost-mb.si> wrote:

> Tam in na Yahoo listi nisem nasel nic konkretnega. Kolikor razumem, so
> prevodi bili oddani v lektoriranje 30.06., od takrat pa ni nobenih novih
> vesti  :(
>
> LP
> DarkO

Zdravo!

OpenOffice.org se sloveni ze precej casa, zadnji prevodi pa so sli v lektoriranje pred kasnima
dvema tednoma. Potem bo treba sestaviti se slovenski build in ga se stestirati, da vidimo, kje smo
ga lomili pri prevajanju. Od dokumentacije je preveden samo en majhen FAQ, pa predstavitev
StarWriterja in StarCalca, ki seveda nista identicna OOo.

Kakorkoli ze, tebe verjetno zanima samo GUI. Po mojih predvidevanjih bi do konca septembra ze
lahko opravili s testiranjem in sestavo builda. Potem bi bilo tudi lazje nadaljevati s helpom,
vodniki in drugo dokumentacijo.

Obljubim pa, da bo do takrat pripravljena tudi slovenska Mozilla 1.0.

lp,
Matjaz

=====