Fwd: poletna sola racunalnistva za osnovnosolce

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Thu Aug 22 22:44:45 CEST 2002

This is a forwarded message
From: Andraz Tori <Andraz.tori1 at guest.arnes.si>

===8<==============Original message text===============

ZOTKS naslednji teden v mariboru prireja poletno šolo računalništva za
osnovnošolce. Med drugim so razpisali tudi sklop Linux kamor se je
vpisalo 7 učencev, zdaj pa potrebujejo predavatelja.

Stvar traja od te sobote do naslednje, namestitev in prehrana sta
urejeni, plačajo pa 6 tisočakov na dan.

če ima kdo čas in ga stvar zanima naj mi prosim pošlje email ali me
pokliče na 041 515 767... nekako sem se o tem pogovarjal okvirno vendar
takrat še niso vedl če se bo sploh kdo prijavil, ampak očitno zanimanje
je in zdaj je treba zadevo izpeljat...

kaj se bo predavalo je popolnoma odvisno od predavatelja (seveda ne
pretežka snov ;), ob boku pa mu bo stal asistent, ki je linux-pismen.

Lep pozdrav
andraž tori

===8<===========End of original message text===========

--