[LUGOS] eth0

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Wed Aug 21 20:04:20 CEST 2002

Hi.

On Tue, 20 Aug 2002, Jan - CWIZO wrote:
> Ko se linux nalaga mi piše da vklaplja eth0 (najbrž je to mrežna, right ? ).
> No fora je da jest mrežno sicer imam sam ni rač. v mrežo povezan.
> Se pa spomnim da sem pri inštalaciji to najbrž vklopil.
>
> Kje in kako to izklopim ?

Nisi napisal, katero distribucijo imas. To pisem za RH, verjetno je
podobno za ostale.

eth0 je prvi ethernet device, torej ja, tvoja mrezna. Konfigurira se ob
zagunu s kompleksno proceduro, ki jo sprozi /etc/init.d/network.
Konfiguracijska datoteka je v:

  /etc/sysconfig/networking/devices

Tu notri je datoteka ifcfg-eth0. Ce slucajno ni tu, jo najdi z locate.
Odpri jo in spremeni/dadaj tole vrednost:

  ONBOOT=no

Imel bos mir, ker se ob zagonu ne bo sprozila. Nadaljno dokumentacijo
najdes v knjigi, ki gre z RH linuxom oz ustreznico na spletu.

RH je napravo kix, ker te skripte niso niti pod razno dobro komentirane.
Skoda. Se bolj kriminalna je isdn suita.
-igor