[LUGOS] Ping Plotter (grafični traceroute)

Janko Mivsek janko.mivsek at eranova.si
Sat Aug 17 14:53:39 CEST 2002

Ljubo,

Hvala za namige, poskusil sem visualroute, je blizu, vendar na žalost ne
zna meriti pingov v nedoglaed, ampak naredi določeno število pingov in
zaključi s poročilom.

Na koncu sem našel mtr. Enostaven tekstovni traceroute, deluje podobno
kot top, meri in dela povprečja vseh meritev, škoda le, da ne zna delat
"tekočih" povprečij, torej povprečij zadnjih nekaj pingov, tako kot to
zna Ping Plotter.

Hvala in lep pozdrav
Janko