[LUGOS] Par novih releasov

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Aug 16 12:52:08 CEST 2002

	Hojla!

On 13 Aug 2002 03:35:26 +0200 Andraz Tori
<Andraz.tori1 at guest.arnes.si> wrote:
> Reborn 1.0 - Klon rebirtha, ki je softwarska ritm masinca
> http://www.deadvirgins.org.uk/reborn/reborn.html

Žalostna novica na

http://www.deadvirgins.org.uk/reborn/index.html

"It was fun while it lasted..."

"I have today been instructed by Propellerhead Software to remove
ReBorn from my Website.  The ReBorn user interface falls foul of the
copyright inherent in the ReBirth product and is consequently an
infringement of Propellerhead Software's rights."

Pa več sreče prihodnjič. No, če ga kdo ne more dobiti, sem si ga jaz
še pravočasno potegnil.

Jaz sem se malo igral z njim in je res popolna kopija rebirtha, kar se
funkcionalnosti tiče. Zvok je nekoliko drugačen, pa nic zato. Nekateri
so se pritoževali da so filtri preveč grobi. No ja, nič ne de.

Ne pozna real-time schedulinga, zato občasno med premikanjem oken zvok
kolcne :( in podpira samo OSS programski vmesnik, kar je
neperspektivno.

Pravi, da bo zdaj predelal zadevo. Upam, da se bo združil še s kakšnim
drugim projektom. Sicer pa Propellerhead ne more zaščititi
uporabniškega vmesnika oz. Reborn vključuje različne teme za
uporabniški vmesnik.

Bomo videli, kaj sledi.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -