[LUGOS] linux v avtu

Ales Mustar alesh at domenca.com
Fri Aug 16 08:06:56 CEST 2002

Pozanimajte se v Mengešu pri Debevcu. Oni tržijo t.i. "multimedijski
avto", ki ima v prtljažniku mini ohišje od računalnika, spredaj v
dashboardu LCD zasloncek, tako, da sem prepričan, da oni vedo kako so
rešili problem napajanja iz 12v na 220v.
Lahko pa samo potrdim nekaj, da zadeva špila pri njih 2 leti in je z
mašino vse ok (potrjeno od njihovega dobavitelja).

A.