[LUGOS] grep/less ali ?

rachek at amis.net rachek at amis.net
Wed Aug 14 14:20:04 CEST 2002

Citiranje Danilo Godec <danci at kibla.org>:
> Ali kdo pozna kako orodje, ki bi delovalo kot nekakšna kombinacija
> grep-a in less-a?
>
> Torej:
>
> # tail -f /var/log/messages | UTIL 'blabla'
>
> S tem bi npr. spremljal log, UTIL pa bi izpisal vse vrstice, tiste, ki
> vsebujejo 'blabla' pa bi označil (inverse, highlight, color, ...).
Yo.

PMSM bi se dalo to v perlu čisto lepo rešit. Z enim regex stavkom zamenjaš
blabla z \Iblabla\I (recimo da je \I inverse,ker ne vem) oz. poiščeš ASCII kode
za to. Potem vse skupaj izpišeš na STDOUT.

while (<>)
 {
  r/blabla/\Iblabla\I/;
  print;
 }

Nisem več čisto prepričan, da je r replace.  :)))

Seveda pa sta zato tudi sed in awk, vendar ju jaz ne znam uporabljati.

LP!