[LUGOS] Postfix in klicni dostop

rachek at amis.net rachek at amis.net
Wed Aug 14 13:06:28 CEST 2002

Citiranje david.ipavec at amis.net:
> Mene samo zanima kako nastavit, postfix da deluje na dinamicnem ip-ju.
Čisto lepo, relayhost nastaviš na SMTP server svojega ISPja, da ti ne bo
postfix celo noč linije dvigoval zaradi sesutih hotmailov/yahoojev,svojo
pisarno oz. njen IP rang pa daš v mynetworks parameter.

> Sedaj imam v myhostname vpisano eno mojo domeno (veljavno) samo ne kaze
> na moj ip, tako da lahko nekateri smtp serverji zavrnejo posto.
Zanimivo. Lahko narediš copy/paste iz mailloga ? Vem, da nekateri SMTPji
zavračajo pošto od mašin ki nimajo reversa (PTR recorda), samo kaj takega ....
Sem pa že videl hude ideje o preprečevanju SPAMa (limitiranje odprtih socketov
na SMTP port), tako da trpijo manjši ISPji in njihove stranke.