[LUGOS] Par novih releasov

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Aug 13 15:18:39 CEST 2002

On tor, 2002-08-13 at 14:59, Matjaz Horvat wrote:
> Ej, saj si mislil Flash player, al? Valda ne obstaja Flash za
> Linux???

seveda seveda :)
sam sicer iskreno povedano ne maram flasha, ampak folk to hoče... :)

> Glede multimedije na linuxu bo pa se posebej zanimivo videt, kaj bo
> pricurjalo od RealNetworks.

IMHO, nič dobrega
Dokler ni dobrih content creation stvari za linux - to kar je glavni
problem - ne bo linuxu to nič pomagalo, razen to da bodo veliki kot je
ibm prodajali več serverjev.
in real nima nobenega interesa kakorkoli free softwaru pomagat priti do
dobrih content creation orodij, kvecjemu za playanje,... a to ni dovolj.
treba je dobit programe ranga premiere, photoshop, dreamweaver, ventura,
quark - ne pravim da te programe, vendar programe namenjene content
creationu teh zvrsti in takih moči...

osebno me zanima predvsem linux desktop/workstation.. za serverje bodo
ze firme poskrbele, seveda le v njihovo korist - tako je ibm na primer
opustil support za linux na thinkpadih. they bastards
da o neobstojecem supportu pri HPju sploh ne govorimo... in se v
neskoncnost bi se dal nastevat :)

ok zdaj sem pa ze zabluzil :)

lep pozdrav
andraž tori