[LUGOS] Postfix in klicni dostop

david.ipavec at amis.net david.ipavec at amis.net
Tue Aug 13 10:46:25 CEST 2002

On Mon, Aug 12, 2002 at 04:19:29PM +0200, rachek at amis.net wrote:
> Domena ze ostane dial-up.volja.net, samo host se spremeni. Pa saj to sploh ni
> pomembno.

> Mislim, da se to ne bo dalo. Zakaj pa bi to sploh delal ?

Mene samo zanima kako nastavit, postfix da deluje na dinamicnem ip-ju.

Sedaj imam v myhostname vpisano eno mojo domeno (veljavno) samo ne kaze na
moj ip, tako da lahko nekateri smtp serverji zavrnejo posto.

Bom probal.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver