[LUGOS] P133 + 40Gb HD !

Matej Spiller Matej.Spiller at siol.net
Mon Aug 12 20:05:02 CEST 2002

Vse tri resitve, ki so ti jih predlagali so mozne. Drugace pa updatanje
biosa ni noben problem, tudi ce kej zajebes.
Enostavno vzames en drug bios (od drugega racunalnika), ki je kolikor
tolikor podoben originalnemu, ter nato bootas z njim. Pol pa ko se masina
zbootas oba pri prizganem racunalniku zamenjas in se enkrat updatas bios.

lp, Matej