Java Applet oz. .jar arhiv

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sun Aug 11 00:04:53 CEST 2002

Ciao.

Popoldan sem napisal en Java applet v katerem sem uporabljal tudi SGT
(NOAA-ino) graficno knjiznico. Stvar sem pisal v Borland JBuilderju in ce
tu pozenem mi tudi dela, ker sem si prav nastavil CLASSPATH,...

Kot jaz vse to razumem, je zdaj najboljse, da moj program oz. moj class
dodam kar se k SGT-jevim classom v .jar arhiv in to pol dam na web. No
tukaj pa se mi zatakne ... poskusam sigurno ze 3 ure in ne vem vec kaj
delam narobe - .jar arhiv naredim, vendar ko v blesavem IE poskusim potem
naloziti ta file, mi javi, da nekaj ne najde (mojega classa).

Kaj zna kdo to resiti oz. narediti, da bi to delalo? Kaj pa kaksen sample?

Hvala in lp,
Dezo