[LUGOS] Spet jest

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sat Aug 10 20:22:16 CEST 2002

On Sat, 2002-08-10 at 20:07, Jan - CWIZO wrote:

> Sem pa pognal apache z :
>
> /etc/httpd start
>
> in PHP ne dela !

Kaj pa ti javi? Imas PHP dokument recimo index.php v /var/www/html? To
velja za distibucijo RH7.x, druge imajo morda ta dir. kje drugje. Kateri
distro pa sploh uporabljas, saj si morda ze napisal, toda po tako veliki
poplavi tvojih postov sem ga verjetno kje spregledal. En dober page za
systemsko administracijo na srbohrvaskem je www.linux.co.yu in tam
zgorja izberi Systemska Administracija ali nekaj podobnega pa bos nasel
na desetine skript, od nastavitve miske, fontov, itd.... Jaz sem pred
leti od tam pobral zraven seveda Lugosa se kar najvec stvari.

LP,

D.