[LUGOS] Re: Newbe ima vprašanja

Simon Golicnik simon.golicnik at siol.net
Fri Aug 9 21:56:20 CEST 2002

On Friday 09 August 2002 21:16, Jan - CWIZO wrote:
> Glede zvoka :
>
> Unih datotek ni !
> setup javi command not found
pozeni kot root "/usr/sbin/sndconfig" Ce tega programa ni si ga instaliraj iz
instalacijskega cd-ja (rpm -ivh /kje/je/cdrom/sndconfig-0.68-1*.rpm)

> V Tist config sem dal tist za miško resitiral Xe (ctrl+alt+bavkspace) a
> kolešček še kar ne dela !

V datoteki /etc/X11/XF86Config-4 mora biti napisano tole (zamenjaj obsojeci
Section "InputDevice" s tem spodaj):
Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "imps/2"
        Option      "Device" "/dev/mouse"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5"
        Option      "Emulate3Buttons" "no"
        Option       "Buttons"         "3"
EndSection

> Glede apacheja :
>
> Kako vse skupaj zbrišem, in če obstaja kšn paket kokr je na winsih
> AppServer, ker dobiš vse v paketu in sam inptaliraš (po možnosti v rpm
> paketu).
To je kar v RedHatu poskrbljeno in bi ti moralo delati out-of-the-box.
Verjetno si si kaj pokvaril, ko si delal po php manualu. Poskrbi da bo tako
kot ob instalaciji in bi ti moralo delati. Privzeto je httpd.conf
/etc/httpd/conf/httpd.conf , document root pa je v /var/www/html, apache pa
restartas z "/etc/rc.d/init.d/httpd restart"

LP SImon