[LUGOS] nastavitev modema

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Fri Aug 9 17:42:03 CEST 2002

On Fri, Aug 09, 2002 at 12:17:25AM +0200, Aljo?a ?panger wrote:

> uporabila sem enak config spremenil sem le kar si mi rekel.
> Vendar mi je javljajo isto napako.The lilne is BUSY.

Ali modem poklice stevilko, mogoce je res zasedena stevilka,
kaj se slisi iz modema.

Poskusi zamenjat
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
Init3 =

Init1 = AT&F1X3
Init2 =
Init3 =

> P.S.Eno neumno vprašanje.Je mogoče možno da nimam pravih gonilnikov
> ali je mogoče da je modem le za windowse.?

Modem na serijskem portu, ne rabi nobenih gonilnikov,
tisti modemi ki rabijo gonilnike ne delajo pod Linux-om .

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver