[LUGOS] Promet preko ppp0

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Tue Apr 30 12:46:32 CEST 2002

Matej \"LeVaK\" Zerovnik wrote:

> Doma imam adsl in rad bi meril koliko prometa naredim cez njega. Iskal sem ze
> programe, a mi nobeden ni ustrezal. NTop in podobni so prevec ker me ne
> zanima poraba glede na porte in protokole, ampak samo koliko kb gre notri in
> koliko ven. Lepo bi bilo, ce bi program imel tudi neko bazo kjer bi se vse
> skupaj shranjevalo, najbolse bi bilo ce bi delal z mysql.

Trenutno je najboljsi IPAC-NG poisci zadnjo verzijo na sourcforge-u ali
freashmeat-u. Dela z tekstno bazo ali z SQL bazo, lahko pa potem delaš poljubne
statistike, priporacam ti uporabo IPTABLES.

Lep pozdrav,
Aleksander

--
Aleksander Bastl, manager    WWW: http://www.bass.si
BASS d.o.o.               E-mail: Aleksander.Bastl at bass.si
Ul. XIV. divizije 14         Tel: +386-34-900-900
SI-3000 Celje                Fax: +386-3-425-77-66