[LUGOS] Oracle 8i server

Branko F. Graèner branko at edico.si
Sun Apr 28 23:16:06 CEST 2002

> Trenutno se trudim instalirati Oracle 8i na Mandrake 8.2, pa mi nekako ne
> uspe speljati zadeve skozi, vedno se ustavi pri kreiranju baz, zadeva
> enostavno zmrzne/crkne ali kako bi se izrazil.

če bi prebral navodila za inštalacijo, bi vedel zakaj stvar ne dela.
mandraka sicer ne poznam, a mislim, da gre za glibc 2.2 distribucijo.

skratka... oracle 8i je bil razvit in preveden na glibc 2.1.3, za kar torej
potrebuješ knjižnice 2.1.3. te najdeš v compat-* paketih distribucije
rh-7.x. poleg tega potrebuješ tudi binutilse-2.10 (tvoj mandrake ima
verjetno 2.11 ali višje, če že obstajajo) in to od redhatovih distribucij.

zadevo potem namestiš, med inštalacijo NE izbereš kreiranja baze (itak
naredi totalno lame bazo). ko gre inštalacija ok skoz, rabiš dodat glibc-2.2
patch, ki ga dobiš na oraclovem technetu. ko si s tem končal, rabiš potegnat
z neta še blackdownov jre-1.1.8 obvezno *v3*, ker drugače najosnovnejša
javanska orodja ne delajo.

potem pa lahko v miru zaženeš dbassista in kreiraš bazo :)

brane