[LUGOS] Win fonti pod StarOffice-om

Damir Ujcic ujka at email.si
Sun Apr 28 16:57:36 CEST 2002

> Zanima me kako skonfigurirati Linux, da bom lahko fonte, ki jih uporabljam
> pod Windowsi uporabljal tudi pod StarOffice-om oz. v celotnih X-ih. Je to
> sploh mogoce? V StarOffice-u imam sedaj namrec fonte s katerimi ne morem
> napisati nekaksnega normalnega dokumenta (slaba berljivost crk, ...).

Jasno da je moguće.
Trenutno nisam na linux stroju, tako da postupak govorim "na pamet" i ide
nakako ovako:

1. tt fonte dodaš u xfree86 za ispis na ekran

2. konvertiraš ih da dobiješ t1 fonte (ttf2pt1)

3a. te t1 fonte dodaš u staroffice bazu, ali samo u softfont bazu, tako da
SO te fonte koristi samo za tiskanje, za ekran koristi tt fonte.

3b. Ako koristiš ghostscript za tiskanje možeš te t1 fontove dodati u
definiciju printera (starofficeov .ppd) i ghostscript fontmap bazu.

3b nisam probao, jar mi 3a radi jako lijepo - ne ekranu se ispisuju tt fonti
a na printer idu t1 fonti.

Kad se vratim na posao mogu pogledati tačno koje su to datoteke, ali to je
za tjedan dana.

Tu imam jedan stari link http://www.alien8.de/Fonts.html . MOžda ima nešto
pametno.

Damir