[LUGOS] Courier-IMAP Maildir

Matjaz Prelog matjaz.prelog at amis.net
Fri Apr 26 08:52:38 CEST 2002

On Wed, 24 Apr 2002, Simon Tomazic wrote:
> bash-2.05a# telnet nekaj 110
> Trying 124.76.67.43...
> Connected to nekaj.net.
> Escape character is '^]'.
> +OK Hello there.
> quit
> +OK Better luck next time.
> Connection closed by foreign host.
>
> Maildir imam za vse uporabnike v /var/mail/USER
>
> Ko hočem pobrat maile iz strežnika mi pa javi
>
> mail odjemalec:
> Server reports error. The response is: -ERR Maildir: No such file or
> directory
Točno. Varianto /var/mail/USER uporabljajo nekateri drugi pop3/imap4
serverji,ki delajo z mailfajli(uw-imapd,popper ... ne vem na pamet). Maildir
pa deluje tako,da ima uporabnik direktorij Maildir v svojem homedirektoriju.
Torej,ko pride na titanic-a mail za mene,ga postfix avtomatsko dostavi v
/home/rachek/Maildir/ oz. novega v poddirektorij cur . Če uporabnik še nima
direktorija Maildir v svojem homediru,ga postfix naredi.

> naredil sem tud virtual hosta simon at nekaj.net
> pop3pw=.IBjky./zpzOE|home=/home/simon|uid=1000||mail=/var/mail/|gid=1000
Ne razumem, kje si to naredil ? A v qmailovi virtual tabeli ?

Lep pozdrav,