[LUGOS] Netscape 6 kot mailer --> disk speed

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Thu Apr 25 07:54:02 CEST 2002

Howdy!

On Wed, 24 Apr 2002, Martin wrote:

> disk ti lahko hitreje deluje (netscape se mnogo hitreje nalozi), ce imas
> sodobnejse racunalo (beri: stari do treh let) in sicer z izvrsbo takele
> komande, koder je /dev/hda tvoj disk
> hdparm -X66 -u1 -m16 -c3 -d1  /dev/hda

Ma daj, ne bluzi, to ni bilo vprasanje. Samo splosna pripomba. Pa mi
povej, kako naj pohitrim nalaganje na konfiguraciji, na kateri sem
testiral:

Compaq DL380, 2X 800MHz PIII, 1/2GB RAM, HW SCSI RAID5 (Compaq SmartArray)
iz 4x18GB diskov (po 10kRPM)

> Seveda man hdparam najprej naredis da preveris kaj sploh to je ;-)

Sine, jaz sem hdparm uporabljal, ko si ti se mleko preko cuclja pil (v
casih, ko je bil 200MB disk velik in IDE prenos PIO mode 2 hudo moderen).

Peace!
  Mkx