[LUGOS] Netscape 6 kot mailer

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Wed Apr 24 14:09:57 CEST 2002

Howdy!

On Wed, 24 Apr 2002, Janko Mivsek wrote:

> Morda ti bo pomagalo, če ti opišem, kako je nastavljena e-pošta v moji
> Mozilla 0.9.9 iz katere ti sedaje pišem:

Sem nastavil tako, kot imas ti. Ko pa napisem novo sporocilo in ga skusam
poslati, mi odpre onkno z naslednjim besedilom:

The message you composed contains characters not found in the selected Character Coding,
so your message may become unreadable after you send it. To send anyway, click OK. To
return to the Composer window where you can choose a different Character Coding, click
Cancel.

Ce nastavim Character Coding na Unicode (UTF-8), potem zgornjega sporocila
ne dobim. In poslani mail ima nastavljen charset na UTF-8. Kar je OK,
ampak marsikateri mailer tega (se) ne podpira.

Hja, mogoce je pa tukaj nekje bug? Ki se tice polja
Content-transfer-encoding. Ce posljem mail iz pine-a, potem je v headerjih
tole:

ce pa posljem iz Netscapa z encodingi na ISO 8859-2, pa

Tukaj nekaj ne stima, ne?

Peace!
  Mkx