[LUGOS] Avtomatski izkop PC-ja po shutdown-u

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Mon Apr 22 14:59:39 CEST 2002

Gregor Fajdiga wrote:

> Jest mam vse to, pa dozivim ob shutdown-u pravi hang up, in moram 10 sekund
> drzati power knof, da se ugasne.
>
> Cudna so pota kernelova.

Tudi sam se probal zgoraj omenjene korake in masine se vedno caka, da jo
sam fizicno ugasnem, tako kot trdi kolega zgoraj. Torej, ker imam apm
preveden kot modul sem ga nalozil z "modprobe apm" in zadeva se uspesno
nalozi. Ko pa recem "halt" ali "shutdown -h now" zadeva ne spila. Je
potrebno se kaj narediti razen tega?

Hvala in lep pozdrav,

	Andrej.