[LUGOS] logiranje POP3 loginov v SQL

Matjaz Prelog matjaz.prelog at amis.net
Mon Apr 22 10:48:21 CEST 2002

On Thu, 18 Apr 2002, Damir Dezeljin wrote:
> Kaj se komu sanja kako bi lahko naredil, da mi logira IP in cas uspesnega
> logina na POP3 ali IMAP server v SQL bazo - rabim za pop3-before-smtp
>
> BTW: Uporabljam courier
Eeee,poizkusi z wotsom,http://freshmeat.net/projects/wots/?topic_id=862. V
syslog.conf boš moral dodati par vrstic za pop3 in imap logine,da jih logiraš
v extra file, wots skonfigurirat za delo z mysqlom in z regularnim izrazom
skonfigurirati wots,da ti bo iz logfajla izparsal točno to,kar ti želiš,torej
IP naslov.Z cyrusom dela lepo,pri courierju pa še nisem probal/videl,vendar
trik je samo v drugačnem regexu,ker vsak malo drugače logira.
Za courier še nisem slišal,za cyrus pa se dobijo eni mysql patchi,eden kolega
si jih je celo sam predelal in pop3/imap avtentikacijo vgradil v sam
cyrus,tako da ni treba uporabljati pam-a.

> Ravno ker smo pri mailih - se komu sanja kako bi lahko nastimap per-user
> mail quoto na postfixu+courier, brez da patcham postfix - courier podpira
> maildir quoto, vendar tam je ze prepozno - postfix bi moral kaj narediti
> (lahko se seveda motim - kaj me kdo "osvetli")?
Jep,oglej si parameter message_size_limit,by default je 10Mb. Popolnoma enak
problem je z cyrusom, no, resda je 1.6.24 . Za novejšega ne vem.

Lep pozdrav,