[LUGOS] mountanje DOS particij

Rok Krajnc rok_krajnc at lycos.com
Sun Apr 21 11:31:58 CEST 2002

em ... ce je D logicna particija v extended particiji (verjetn je, ce mas gor DOS), potem to naj ne bi bilo /dev/hda2.
Poglej, kaj ti linux pove ob zagonu (dmesg) ... ponavadi tam napise tudi particije diskov.

Cudno je, da ti napise success ... a si poskusil z 'mount -t vfat' ?

--
On Sat, 20 Apr 2002 01:00:06
 peter_petelinsek wrote:
>Poleg Linuxa imam na raèunalniku tudi dve DOS particiji.
>C je prim., D pa ext.
>Ko skozi Linux mountam C paricijo (mount /dev/hda1 /dis-c) ni
>nobenih problemov. Ko pa pusku¹an isto storiti z D particijo
>mount /dev/hda2 /dis-d), dobim naslednji odgovor:
>
>/dev/hda2: Success
>mount: you must specify the filesystem type
>
>in mi zadeve ne mounta
>
>File sistem je na obeh particijah enak (FAT32)
>
>lp
>peter

See Dave Matthews Band live or win a signed guitar
http://r.lycos.com/r/bmgfly_mail_dmb/http://win.ipromotions.com/lycos_020201/splash.asp