cyrus/sasl v debianu

Andraž Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Apr 20 13:57:32 CEST 2002

Ahoy :)

A kdo med vami uporablja cyrus imap/pop3 s sasl podporo v debianu? Novi
server bo na debianu, ker me je lenoba premamila, ampak rec ima svoje muhe -
obcasno "nekoliko" spremenjene stvari kot ce prevedes sam in obcasno zanic
dokumentacija. Slednje se posebej velja v eksoticnih paketih, ki jih velika
vecina sploh ne uporablja. cyrus in courier sta ze tak primer, slednji mi je
sicer delal, ampak s sistemskimi gesli, kar ni ravno moja sanjska
konfiguracija ...

... pa nazaj na cyrusa sem se spokal, ker ga vsaj kolikor toliko poznam od
prej :)

Preden na dolgo in siroko zacnem opisovat kaj dobivam po logih me zanima, ce
kdo to sploh ima. Govora je o novem cyrusu, tistemu, ki je v sidu. Jaz sem
se tega lotil na woodyju z apt-get source iz unstable ...

Dokumentacija o spremembah je preprosto povedano povsem zanic, ostala je pa
originalna dokumentacija, ki je sicer fina, ampak ni tocna v primeru
debianovih paketov.

Najnovejsi plan je ta, da rec dol vrzem in sam prevedem iz original
tarballa, tako da bom mel vsaj na voljo popolno in tocno dokumentacijo. Na
prejsnjem serverju je sasl 1.5.x in cyrus 1.6.x, zdaj sem pa v cyrus 2.1.x
in sasl 2.0.x zabredel, in mam ze zaradi teh sprememb tezave, potem pa se
debianisation ... :\

Ma kdo to? :)