[LUGOS] radius+portslave+ppp

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Fri Apr 19 00:03:01 CEST 2002

On Thursday 18 April 2002 22:12, Branko F. Gracner wrote:

> Upam, da tole ni neumen odgovor, a mislim, da PPPD ne podpira radius
> avtentikacije. Je pa res, da vsaj na moji mašini je pppd zlinkan s pam, kar
> pomeni, da ce uporabiš
> http://www.freeradius.org/pam_radius_auth/ , imaš realne možnosti, da stvar
> spraviš v pogon.
> BSDjevski ppp ima nativno podporo za radius. Konfiguracija je stvar dveh
> vrstic. Ce bo mašina pocela samo to, bi bilo mogoce pametno razmisliti o
> kakšnem bsd sistemu.

Hja obstaja nek patch, ki ga dobis zraven portslave-a. Do tu bi se nekak slo,
samo za ISDN pa uporabljam ipppd, v tej kombinaciji pa nevem kako bi to
delal. Verjetno najprej patchat pppd, da "postane" ipppd potem pa se uporabit
portslave patche? hm

Imam pa eicon kartico in divaserver4linux. To pa nevem kako dela pod BSDjem.

Ubistvu bi rabu nek manual v tej smeri, sej google najde malo morje tega, sam
nekak bi se mogu prebit do uprabnih informacij, velik je stvari se iz leta
96.. ;)

Lahko je pa tudi kombinacija kaksnega drugega softvera, rabu bi nekaj npr. za
lepo administrirat userje, logirat cas posameznih povezav etc..
Kaksen predlog?

lp,
Bostjan