GForce2 TVout in problemi ....

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Thu Apr 18 19:05:13 CEST 2002

Rad bi povezal Leadtek gForce2 kartici s TV-jem. Seveda pod linuxom, saj
drugega ni.

Pobral sem zadnje driverje z nvidia.com in jih prevedel. X so zalaufali s
prve.
No potem sem želel nastaviti še TV out, pa se je zapletlo. Konektor ni SVHS
temvec tak s 6 pini.
Sem gledal po netu in zasledil, da je to kompozitni ter SVHS signal v enem
konektorju (mogoce se motim).

Sem scinil kabel, najprej na 6 pin -> SVHS -> SCART, vendar na tv-ju ni bilo
nicesar.
Sprobal sem vse žive kombinacije XF86Config-4 vendar je rezultat vedno isti.
TV je v redu (SONY z SVHS, cinci, 3 SCART prikljucki, twin driven amplifier,
...)

Torej? Ima kdo kakšen nasvet. Tile Div... me prav mucijo.

LP,
Gregor