[LUGOS] telemach,nemo,linux 2.4.17-grsecurity-1.9.2

Martin martin at amadej.si
Thu Apr 18 11:42:18 CEST 2002

Ko sem prejsni mail odpisal mi je net spet crknu. Zdej sem zamenju mrezno pa
uno dal drugam in kao dela (hitrej ko prej). Me zanima kolk casa preden mi bo
spet nehal..
BTW una mrezna s kero ni hotl delat mi na drugem mestu spet lepo dela.
Sploh sem cist zmeden zdej... ;-) Sam net pa dela spet.

L.P.
-Martin

--
-Martin Gombač