[LUGOS] Več uporabnikov v X-ih naenkrat

Saso Friedrich frido at volja.net
Thu Apr 18 01:10:31 CEST 2002

On Wednesday 17 April 2002 23:30, you wrote:

> mogoce to bo tole kaj pomagalo:
> http://www.xfree86.org/pipermail/newbie/2001-June/008363.html
>
> drugace pa ko si v eni seji preklopi na prazno konzolo, se logiras ko drug
> uporabnik  in pozenes startx -- :1.0 in bos lahko preklapljal med dvema
> sejama na tty7 in tty8

Hja, zanimiva pa je ta stvar:
na moji mašini so poleg root-a kreirani še trije uporabniki. Če poženem na
prazni konzoli prej omenjen ukaz se (glej to foro) ravno s tistim userjem
kateremu bi želel odpreti nov X client na tty8 stvar zaplete. Namreč, ko se
nalaga KDE se v splash screen-u na "initializing system services" zadeva
zadrži sumljivo dolgo. Stvar sicer steče dalje, a ko splash screen izgine
vidim samo ozadje desktopa. Torej mi ne preostane drugega kot ctrl+alt+del.
Kot sem že rekel, zanimivo je to, da se stvar pojavi samo pri tem userju, pri
ostalih dveh pa stvar steče brez problema
Ima kdo kako idejo?

Aja pa se to. Stvar se odvije enako če je na tty7 prijavljen katerikoli user
ali pa samo login screen