[LUGOS] Več uporabnikov v X-ih naenkrat

Saso Friedrich frido at volja.net
Wed Apr 17 23:01:10 CEST 2002

Hvala za napotke. Xnest mi je bil izhodišče, pa sem našel še eno zanimivo
zadevo:

X :1 -query 127.0.0.1 &

mi odpre še en X client na Ctrl-Atl-F8 konzoli! Problem pa je, da je ta
client čisto prazen. Zanima me če kdo ve, kako bi tudi tukaj lahko prikazal
nov KDM, da bi se lahko prijavil kot nov user.

LP