[LUGOS] poganjanje Windows progijev pod Linuxom

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 17 19:33:39 CEST 2002

On sre, 2002-04-17 at 19:09, Martin wrote:
> VMware deluje prepocasi, sicer pa kot razumem oz. sem gledal vmware pred
> casom on pozene cel sistem, ki ga ze !moras! imet. V cem je point poganjanja
> aplikacij iz linuxa ce se vedno moras imet licencne winse?

lahko poskusis centralizirat.. imeti samo en računalnik na katerem
tečejo vsi problematični windows programi ... in
a) Linux + VMware + Windows + Exported X display - seveda mora bit ta
kišta močna ko svinja, ampak vse ostalo je lahko precej thin client...
b) imet Windows Terminal Server in iz linuxa uporabljat program rDesktop

odivsno je od tega kako pogosto uporabljaš te kritične programe,...
tečejo ves čas, se uporabljajo dnevno, tedensko... itd?

kar se portanja tiče... kljub temu, da ga verjetno ne bo, je vredno
proizvajalcu programja naslovit kakšno prošnjo,... to je ena vrsta
pritiska, ki se lahko potencialno na dolgi rok obrestuje...

poleg tega povej za kakšne programe približno gre, torej kakšne funkcije
izvajajo... morda je wine le korak stran, morda pa je neskončno daleč...

Lep Pozdrav
Andraž TOir