[LUGOS] Kaj to pomeni oz. kako odpravim?

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed Apr 17 11:12:48 CEST 2002

Ciao.

> Ja, mozno je tudi, da je nekdo vdrl v to masino, ampak 100x bolj verjetno je,
> da je pac nekdo poganjal tcpdump ali kaj podobnega (iptraf, ntop,...).
V to masino sigurno ni noben vdrl. Je toliko varnostnih zascit do
serverja, da preden clovek pride do tam mu ze 3x mine volja - sigurno.

> masini takrat ni bilo nikogar, potem pa le malo poglej po sistemu, kartica se
> ne spravi sama v promiscous mode.
V bistvu me zanima kako se to spremeni na kartici - kaj to je kaksen bios
utility ali kako z ifconfig ali kaj ze?

Sicer grem brat mane, vendar ce kdo prej napisa, bi bilo dobrodoslo.

Lp,
Dezo