[LUGOS] zmrzovanje

Janez Trenz alte at naveza.com
Tue Apr 16 17:13:53 CEST 2002

Saso Zivanovic wrote:

> Po tistem, ko sem izklopil cron demona, je bil en teden mir. Potem pa sem na
> roke zagnal updatedb in nekaj minut po zaključku procesa sem spet bil tam,
> kjer ni muh.
> Prilagam seznam procesov, ki so bili aktivni pri sesutju, skripto, s katero
> cron zažene update in delček susejevega configa, ki se tiče updatedb.
> Kakšne ideje?

Jep. Imel enake bedarije. Krivec je nas "preljubi" VIA 686a. Enako ti bo zmrznla masina, ce pozenes "find /", samo da bos videl pri kateri datoteki zmrzne. Pobrisi jo, izklopi DMA, pozeni fsck in upaj, da ni se kaksna datoteka okvarjena.

Priporocam pa Promise Ultra100, ker 686a je tko ... random generator. Pri meni nobe iso ni prisel z enega diska na drugega enak. md5sum je obveza.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at naveza.com          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)