[LUGOS] Cudni log od ipchains

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Apr 16 14:55:30 CEST 2002

On Tue, 2002-04-16 at 14:25, Martin Vuk wrote:
> Podobnih vrstic je bilo se priblizno 160. Se komu sanja, kdo(kaj) bi
> to lahko povzrocil.

hmm poglej malo kateri daemoni ti laufajo oz. bi lahko povzrocali take
cudne poskuse povezav. Ker prej kot kdo bi jaz vprasal, *kaj* ti je to
povzrocilo. Cudi me predvsem Dest. IP Address 0.0.0.0, ki naj bi bil
sicer "Normal initial source address for a DHCP client", kot tudi cudni
porti, ki so npr. rezerverani za dolocene service.. Za lazjo razumevanje
ipchains/netfilter loggov si poglej
<http://logi.cc/linux/NetfilterLogAnalyzer.php3>

lp,
 Andraz
--
   Well, it just seemed wrong to cheat on an ethics test.  -- Calvin