[LUGOS] HPT370/372 ATA RAID

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Tue Apr 16 08:01:03 CEST 2002

Malce izkusenj imam s tem. Takole je to.

Obstaja vec postopkov kako priti do RAID 1 polja. Najverjetneje hoces tudi
bootat z njega.

Postopek 1:
Presnami si najnovejsi bios www.highpoint-tech.com za kartico in pripadajoce
driverje.
Preberi njihova navodila in nastavil ga bos brez problem v obliki SCSI
emulacije.
Disk bos videl kot /dev/sda
Zadeva deluje, nok, nok, po lesu, vendar boc moral uporabljati default
kernel distribucije.

Postopek 2:

Naredis isto kot prej. (Obvezno si naredis BOOT disketo v postopku
instalacije). Vendar potem si zlozis nov kernel. Prevedes z vklopljenimi AT
RAID opcijami, kot zlinkanimi driverji (ne moduli) v jedro.

Instaliras jedro ter v lilo.conf spremenis (bolje da dodas se en boot)
referenco root= iz /dev/sdaX na /dev/ataraid/dX

Rebootas. Drzis pesti.

Instaliras najnovejsi lilo (22.2 mislim) in popravis se boot=/dev/sda na
boot=/dev/ataraid/d0

Sedaj imas kernel verzijo mirorja. V vecini primerov dela bolje, kot
originalni driverji (manj bremza) pa se kernelom lahko sledis.

LP,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company