[LUGOS] video editing

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Apr 14 01:29:41 CEST 2002

On Sat, 13 Apr 2002 21:59:37 +0200
Martin <martin at amadej.si> wrote:

> Mam Digitalno kamero z firewire supportom in kartico za importanje
> videa. Zanima me kater (lahko tudi placljiv) program priporocate za
> obdelavo videa pod Linuxom.
>
> Pod winsi mi je to nalogo !super! opravljal Studio DV od Pinnacla, se
> posebi mi je bla usec funkcija, ki je omogocala obdelavo videa v nizki
> kvaliteti potem pa je na disk v dobri kvaliteti potegnu samo tiste
> dele k sem jih uporabu v filmu in zmontiru.

Za hardware ne vem, verjetno deluje, kar se pa softvera tice ...
obstaja(l je) broadcast2000, ki ga je avtor umaknil s svoje strani, ker
so ga zaceli jemati kot profesionalno orodje in se mu je zdelo, da ga
GPL premalo sciti pred morebitnimi tozbami, ce kaj ne bi delovalo po
pricakovanjih. pred dnevi je bila na /. ena debata o nekem video
hardveru za linux, kjer so se pojavljali tudi linki na strani, kjer
lahko dobis zadnji razpolozljivi bcast2000c.tar.gz. preklikaj se malo
cez http://slashdot.org/article.pl?sid=02/03/31/010232&mode=thread in
porocaj o uspehu! :)

--

Pegasus