[LUGOS] Dial on demand & ipchains(2)

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Fri Apr 12 11:52:19 CEST 2002

search domain nimaš nastavljen.

interni windowsi ti iščejo gateway in ker ga ne najdejo interno ga iščejo na
Internetu, tako da ti dvignejo linijo.
Poglej če imaš nastavljene domene na pc-ih. V TCP nastavitvah imaš host in
domain okence.
in poglej če imaš nastavljeno serch extensions, kar pomeni če išče imePCja
inše v lastni domeni, to je imePCja.domena.si

LP,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company